احمد فضلى's Blog =)

| MumBling |

Wednesday, April 22, 2009

Cameron Highlands

Going for a trip with friends in the morning such a wonderful thing to do =)
perjalanan masih jauh

17 orang pelajar sebuah universiti di perak bertolak ke cameron highlands pada jam 0700 dari universiti itu. satu kejayaan yang sangat hebat bagi mereka kerana mereka ini sangatlah susah untuk bangun pagi2 hari. perjalanan ke cameron highlands mengambil masa lebih kurang dua jam
i was wondering this snicker can be eat or not

sungguh lama perjalanan itu...

di kala bosan


perjalanan ke cameron sungguh nyaman, tidak perlu air cond untuk menyejukkan badan anda
sungguh sejuk sehingga menggeletar kepala2, ehem2

bergambar kejap

our 1st pit stop, in front of a shop.. dah lupa nama kedai tu tapik best sangat sebab sejuk ja sepanjang perjalanan ke sana, macam2 laa jadi, part xleh blah bila gen g tegur kwn dia tgh tido tepi jalan ( ed,puet ngan aku tau ar sape kawan dia tu wakakaka )

burp


lepas makan tangkap gambar lak haih~ nasik lemak macam best, gelak sakan time ni kenakan kacang LOL =)

hardgay!

pit stop nno 2, tea shop, kt sini permandangan dia indah nyaman sejuk mata memandang, brenti usha2 tempat ngan ambil gambar sahajaa.. aku em botak man ngan majid turon g ladang teh tgk dari dekat mcm manaa bentuk pokok teh ni hahaha pastu eD menyusul..

so peaceful

strawberry farm =)

yeah 3rd pit stop = strawberry farm, kt sini x leh masok farm dia tatau sebab apa mayb xnk orang curi strawberry kot haha, dapat tgk pokok kaktus sahaja, tapi ice cream dia pergh! mantop!


pergh!

sangap

klau x caya sedap x sedap tgk je la muka ayie niii dapat bayang macam mana sedapnya ice cream dia, bg aku yg sedap sebab dia ada topping tu, sos strawberi..aweeesoooommme!!!!


hmmm

tetiba ujan pulak lepas strawberry farm tuu, hmmm tempat tinggi mmg biasa laaa ujan2 niee..klau ujan2 ni apa lagi 'mengeteh' sedap jugak ^^


'mengeteh'


aaaaa pastu layan laa teh kt satu kedai yg eD cakap best nie tapi mmg best pon, dari atas tu leh nmpk permandangan ladang teh mmg awesome! ujan2 minum teh panas tapik bukan perisa masala yg addy,em ngan man suka tu wakakkaka ;p (sorry ! )

kabus ribut!


pastuu, singgah sk convent, sekolah ni mcm berantu mcm best jugak nk singgah2 usha2 peninggalan hang jebat ka kot ada dulu2 nieyh~...time ni la start ujan actually rintik2 tapik mmg sejuk bangat seyh! rambut aku terpacak abis dh time nii

sejuuuk!


acoi sempoi!


flying~


next pit stop air terjun depan tu skit ja mmg best gilaaaa walaupon x mandi lagi kt sini, aku dh silap nie actually ke sini dulu baru mengeteh tadi dh poning dh ;p
yg ni best gak leh relax2 dulu sebelum mengeteh...


real waterfall =)


haaa yg niii baru yg real! hahah best gilor! sejuk bawah 0 degree aku rasa ramai jugak orang kt sini

alolololo


mmg aku masok ja air tu, terketar2 kepala =.="


santai


lepas mandi ja santai lak di bawah sinaran mataharigay moment


i just cannot stop from laughing :D


siot!

siot man! hahahahaa



siap2

dh siap2 nk balik dh time niii, pakai2 baju semua, aku tension time ni boxer aku leh lak jatuh tepi batu tu tah sapa yg wat, kira mmg bebas abis makhluk dalam seluar jeans aku tu haih =.="




zzzz


akibat terlampau penat aku x leh tahan aku pon tidoo kt kedai makan , x makan
overall aku rate mmg best tahap luar fikiran anda semua aaaa hahahhaha


okay end here =)

Labels:

3 Comments:

Blogger ff said...

AKU PUN TAK BOLEH BENTI GELAK :p

April 23, 2009 at 1:11 AM  
Blogger Unknown said...

wooo...sume orang pn nk taruk gmbr aku..harhahrhar..

April 23, 2009 at 3:55 AM  
Blogger احمد فضلى said...

5 6 kali jugak x jadi ambil gambar tuu gelak punya pasal ;p

gambar ayiiee setail nk buwat macam manaaa hahahahar :D

April 23, 2009 at 5:54 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home