احمد فضلى's Blog =)

| MumBling |

Sunday, May 17, 2009

Beware when you wanna have sex !!!


hav u ever have a sex?
pergh mcm serious pulak bunyi dia
bukan apa, kot2 penah buat ka mana tau kan
aku tak penah wat , sesape penah wat cerita skit pengalaman kt aku LOL

isk isk, sesape x penah wat kira geng aku la tapi sesape penah wat aaaaaaaa >:[
meh sini nk cerita skit, tak banyak serious skit

mcm mana rasanya ?
haaaa yang tu kita tak tauuu...
tapi
tapi
tapi
tapii dan tapiii bkan tapir,

aku surfing punya surfing jumpa benda best ni tadi,
hahahak layannn~ zaaaAAaaZzZ~!















=_="

tuntasnya, tnyalah pasangan anda dahulu ya HAHAHAHHA! adios

Labels:

5 Comments:

Blogger Ayie a.k.a Nyei said...

haha..madli..

caner ko jumpe gambar tu?

ko..ko search sex?

google??

ko nk tengok porn ke ape nih?

hahahaha..

May 19, 2009 at 4:26 PM  
Blogger احمد فضلى said...

holy shit ko ayie!!!

aku bohsan2 haritu aku ada bukak forum, leh jmpa gambo2 nie pastu
mcm style gak hoho

aD gay dowh =.="

May 19, 2009 at 5:46 PM  
Blogger little n. said...

HAHAHA!
*terguling2*

naah that was exaggerating je, haha ;P

May 20, 2009 at 9:47 PM  
Blogger احمد فضلى said...

what do u mean? xP

May 21, 2009 at 2:04 PM  
Blogger little n. said...

I meant, the story line, (or shall I say the picture line?) was very hillarious.

cheers for the laughs!
hahaha

May 24, 2009 at 8:46 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home